5 τρόποι για να συνδυάσετε SEO & SEM για πιο αποτελεσματική απόδοση επένδυσης μάρκετινγκ
Η συνδυασμένη χρήση των SEO (Search Engine Optimization) και SEM (Search Engine Marketing) αποτελεί μια πολύ αποδοτική στρατηγική μάρκετινγκ που μπορεί να βελτιστοποιήσει την απόδοση των επενδύσεων σας και να βοηθήσει την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει στον ανταγωνιστικό ψηφιακό χώρο. Οι προηγμένες πρακτικές SEO συνεισφέρουν στη βελτίωση της ορατότητας του ιστοχώρου σας στις μηχανές αναζήτησης, ενώ η διαφημιστική καμπάνια SEM σας παρέχει άμεσα και στοχευμένα αποτελέσματα. Ας εξετάσουμε περισσότερο πέντε τρόπους για να συνδυάσετε αυτές τις δύο στρατηγικές και να επιτύχετε μια πιο ολοκληρωμένη και αποτελεσματική παρουσία στο διαδίκτυο.
Ακολουθούν πέντε τρόποι για να βεβαιωθείτε ότι η διαδικτυακή σας επιτυχία θα φτάσει στα ύψη:
- Κατανομή δαπανών πληρωμένης αναζήτησης χρησιμοποιώντας Insights απόδοσης οργανικής αναζήτησης: Ξεκινήστε χρησιμοποιώντας την έρευνα λέξεων-κλειδιών για να κατανοήσετε πού υπολειτουργείτε. Αυτό θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε το κοινό-στόχο σας και να μειώσετε τις περιττές διαφημιστικές δαπάνες.
- Ενημερώστε τη στρατηγική περιεχομένου σας με την απόδοση λέξεων-κλειδιών SEM: Προσδιορίστε τους πιο πολύτιμους πληρωμένους όρους σας και, στη συνέχεια, συνεργαστείτε με τους συγγραφείς περιεχομένου σας για να ενσωματώσετε όρους υψηλής αξίας σε κομμάτια περιεχομένου με οργανική βάση.
- Πραγματοποιήστε ανταγωνιστική έρευνα χρησιμοποιώντας πληρωμένη και οργανική πληροφόρηση: Γνωρίστε τους ανταγωνιστές σας και κατηγοριοποιήστε τους ανάλογα. Στη συνέχεια, αναλύστε τα με τη δική σας πληρωμένη και οργανική έρευνα για να αποκτήσετε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα του τοπίου.
- Ενσωματώστε τις βέλτιστες πρακτικές SEO κατά τη δημιουργία καμπανιών επί πληρωμή: Όταν δημιουργείτε καμπάνιες επί πληρωμή, αποφύγετε τον αυτο-κανιβαλισμό των οργανικά στοχευμένων λέξεων-κλειδιών σας, προκειμένου να ευθυγραμμίσετε την τεχνική υγεία του ιστότοπού σας.
- Ενεργοποιήστε την επικοινωνία και τη συνεργασία μεταξύ ομάδων: Αφού λάβετε την πλήρη ιστορία, παρακολουθήστε και μοιραστείτε την απόδοση με τις ομάδες SEO και SEM. Στη συνέχεια, συνεργαστείτε για να κατέχετε τα στοχευμένα SERP σας.