Ανάδειξη των αποτελεσματικών στρατηγικών πληρωμένων διαφημίσεων στο LinkedIn για τις πολυτελείς μάρκες
Τα έσοδα του LinkedIn από διαφημίσεις συνεχίζουν να αυξάνονται, αν και ο ρυθμός έχει επιβραδυνθεί. Σε μια δύσκολη αγορά, το ίδιο το LinkedIn εφιστά την προσοχή στο πώς η βάση χρηστών του που αποτελείται από επαγγελματίες επιχειρήσεων είναι επίσης καταναλωτές και μάλιστα αυτοί που κερδίζουν κατά μέσο όρο περισσότερα από τους χρήστες άλλων πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης και είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ σε σχετικές διαφημίσεις. Η έρευνα της VidMob αντικατοπτρίζει ορισμένες δημιουργικές βέλτιστες πρακτικές στο LinkedIn για την αγορά πολυτελείας, η οποία αναμένεται να αυξηθεί στα 369,8 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2030.
Πέρα από τη σημασία που έχει για τα εμπορικά σήματα πολυτελείας να εστιάζουν στην οπτική αφήγηση και τη μουσική στο δημιουργικό για το LinkedIn, τα ευρήματα δείχνουν επίσης ότι η προβολή ενός τεχνίτη στη δουλειά οδήγησε σε αύξηση 3,2% στην εξέταση για βίντεο με ποσοστό προβολής 100% (VTR) και σε αύξηση 9% στην αναγνωρισιμότητα. Η ανάδειξη του προϊόντος-ήρωα πριν δώσει μια λήψη πλήρους προβολής είχε επίσης απήχηση στους καταναλωτές, με αποτέλεσμα την αύξηση της απόδοσης κατά 242% για διαφημίσεις με ποσοστό VTR 25% και ποσοστό κλικ 5,5%.
Τα ευρήματα αυτά έρχονται καθώς ορισμένοι έμποροι ειδών πολυτελείας έχουν επικεντρωθεί στην προσέγγιση νέων καταναλωτών εν μέσω της ανάπτυξης της κατηγορίας. Στο μέτωπο των esports, η Porsche συνεργάστηκε με την FaZe Clan, ενώ η Gucci αναζήτησε νέους καταναλωτές μέσω της δικής της ακαδημίας παιχνιδιών. Η Tag Heuer και η Don Julio είναι μεταξύ εκείνων που αξιοποιούν τον πολιτισμό και την ψυχαγωγία για να προσελκύσουν τους καταναλωτές πολυτελείας.