Η Microsoft ανακοινώνει αλλαγές στο όνομα της πλατφόρμας της εν μέσω επιτάχυνσης της αγοράς
Η Microsoft Ads συνεχίζει τον επιχειρηματικό της μετασχηματισμό κάνοντας στρατηγικές ενημερώσεις στις πλατφόρμες εξαγοράς της, μαζί με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στις πλατφόρμες διαφήμισης. Συγκεκριμένα, η Microsoft ανακοίνωσε πρόσφατα πολυάριθμες αλλαγές στην ονομασία μιας χούφτας από τις πλατφόρμες της. Η Microsoft Ads έχει επιταχύνει το ψηφιακό της αποτύπωμα μέσω συνεργασιών μεγάλων ονομάτων τα τελευταία χρόνια. Οι αλλαγές στα ονόματα των πλατφορμών είναι αποτέλεσμα των όσων αντιπροσωπεύουν οι αλλαγές.
Ένα γρήγορο ιστορικό
Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, η Microsoft Ads μεταμόρφωσε την επιχείρησή της ώστε να επικεντρωθεί στη δημιουργία μιας οικοσφαίρας που υποστηρίζει τους διαφημιστές, τους συνεργάτες, τους εκδότες και τους τελικούς καταναλωτές. Ας ρίξουμε μια ματιά σε ένα σύντομο χρονοδιάγραμμα των εξελίξεων των συνεργασιών της Microsoft Ads:
- 2019: Ανακοινώθηκε η εξαγορά της λύσης μέσων λιανικής PromoteIQ
- 2022: Ανακοινώθηκε η εξαγορά της Xandr (πρώην Appnexus)
- 2022: Το Netflix επιλέγει τη Microsoft ως παγκόσμιο συνεργάτη τεχνολογίας και πωλήσεων διαφήμισης
- 2023: Η Roku Advertising ενώνει τις δυνάμεις της με τη Microsoft Ads για συνεργασία μεταξύ διαφορετικών πλατφορμών
Κάθε εξαγορά και συνεργασία ήρθε με την κατάκτηση πρόσθετου μεριδίου της διαδικτυακής αγοράς.
Μεγιστοποίηση των ψηφιακών λύσεων της
Η Microsoft Ads είναι συνήθως γνωστή για τη διαφημιστική πλατφόρμα αναζήτησης (πρώην Bing). Ενώ η αναζήτηση Microsoft Bing αποτελεί μόνο το 7% του μεριδίου αγοράς, το κοινό της, και οι προσφορές της πλατφόρμας εγγενών διαφημίσεων έχουν επιτρέψει άλλες ευκαιρίες ανάπτυξης. Σήμερα, η Microsoft υποστηρίζει πολλές περισσότερες προσφορές στη διαφημιστική της πλατφόρμα, όπως:
- Αναζήτηση
- Εμφάνιση
- Native
- Μέσα λιανικής πώλησης
- Βίντεο
- Συνδεδεμένη τηλεόραση (CTV)
Με την κλιμάκωση των προσφορών και την προσέλκυση νέων πελατών και νέων κάθετων τομέων, η στρατηγική επέκταση της Microsoft «συγκεντρώνει τη δύναμη μιας μηχανής αναζήτησης, μιας πλατφόρμας διανομής ειδήσεων, ενός λειτουργικού συστήματος, ενός επιχειρηματικού δικτύου, ενός προγράμματος περιήγησης και μιας πλατφόρμας παιχνιδιών σε συνδυασμό με μια πλατφόρμα από την πλευρά της προσφοράς για τους εκδότες, μια πλατφόρμα από την πλευρά της ζήτησης για τους διαφημιζόμενους και μια στοίβα μέσων λιανικής πώλησης».
Ενοποίηση του brand της Microsoft
Οι δύο ανακοινώσεις αλλαγής ονόματος αφορούν τις εξαγορές των PromoteIQ και Xandr. Η PromoteIQ θα γίνει πλέον Microsoft Retail Media. Οι λύσεις Xandr Solutions θα γίνουν πλέον Microsoft Monetize, Microsoft Invest και Microsoft Curate. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Microsoft, οι ενημερώσεις θα κυκλοφορήσουν καθ’ όλη τη διάρκεια του υπόλοιπου 2023. Δεν συμβαίνουν άμεσες αλλαγές όσον αφορά τις διαφημιστικές καμπάνιες, τα προγράμματα μέσων λιανικής πώλησης ή τις υπηρεσίες νομισματοποίησης ιστότοπων.
Προσθήκη τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) στις διαφημιστικές πλατφόρμες
Εκτός από τις αλλαγές στα ονόματα, η Microsoft υπαινίχθηκε τις επερχόμενες εξελίξεις AI σύντομα. Το 2023, η Microsoft εγκαινίασε μια αναζήτηση Bing και ένα πρόγραμμα περιήγησης Edge με τεχνητή νοημοσύνη για τους χρήστες, λαμβάνοντας θετικά σχόλια. Τώρα, η Microsoft υπόσχεται να φέρει τη γενεσιουργό AI στις διαφημιστικές της πλατφόρμες. H Microsoft παρουσίασε το εργαλείο προγνωστικής στόχευσης στην πλατφόρμα διαφημίσεων. Χωρίς να σχολιάσει άλλες συγκεκριμένες ενημερώσεις, η Microsoft σημείωσε τους ακόλουθους τομείς στους οποίους οι διαφημιζόμενοι ενδέχεται να δουν την εισαγωγή τεχνητής νοημοσύνης:
- Αυτοματοποίηση της δημιουργίας περιουσιακών στοιχείων καμπάνιας σε κλίμακα
- Αποδοτικότητα διαχείρισης εκστρατειών
- Υποστήριξη ενός ευρύτερου συνόλου διαφημιστικών στόχων
Οι ενημερώσεις της πλατφόρμας AI για διαφημιζόμενους και εκδότες ακολουθούν κάποιες ενημερώσεις της Google Ads. Το Google Ads υποστηρίζει ήδη την αυτοματοποιημένη δημιουργία περιουσιακών στοιχείων για καμπάνιες Performance Max, οπότε αυτή η ανακοίνωση ακούγεται ότι η έκδοση της Microsoft θα ακολουθήσει γρήγορα (αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί).
Γιατί είναι σημαντικές αυτές οι αλλαγές;
Ο στόχος αυτών των αλλαγών στην ονομασία είναι ο τρόπος με τον οποίο η Microsoft μιλάει για την αξία και τις προσφορές της κάθε πλατφόρμας. Από τη σκοπιά των διαφημιζόμενων και των εκδοτών, οι αλλαγές στα ονόματα έχουν νόημα. Ένα απλουστευμένο και αναγνωρίσιμο όνομα δίνει στη Microsoft ένα πλεονέκτημα στην προσέλκυση περισσότερων εμπορικών σημάτων, τεράστιων εμπορικών σημάτων λιανικής πώλησης. Με τη Xandr να διαθέτει πολλαπλές λύσεις, η στρατηγική της Microsoft να τμηματοποιήσει τις προσφορές λύσεων είναι η σωστή κίνηση. Οι λύσεις είναι πιο απλές για τους διαφημιστές και τους εκδότες ώστε να καταλάβουν ποια πλατφόρμα είναι κατάλληλη για αυτούς. Μπορεί να υπάρχουν και άλλοι ανταγωνιστικοί παράγοντες που παίζουν ρόλο στην αλλαγή του ονόματος. Νωρίτερα, η The Trade Desk (TDD) ανακοίνωσε σημαντικές ενημερώσεις στην προγραμματιστική της πλατφόρμα για να κλονίσει το μονοπώλιο της Big Tech. Καθώς όλο και περισσότερα εμπορικά σήματα αναδύονται και εξελίσσουν τις λύσεις τους, η Microsoft αναζητά μια θέση στο τραπέζι. Η Microsoft γίνεται γρήγορα μια σημαντική διεθνής δύναμη με δυνατότητες διαφήμισης σε 187 αγορές και 35 γλώσσες.