Λιγότεροι από τους μισούς καταναλωτές μπορούν να εντοπίσουν ένα email που δημιουργήθηκε με τεχνητή νοημοσύνη
Οι καταναλωτές δυσκολεύονται να εντοπίσουν τη διαφορά μεταξύ των emails που έχουν γραφτεί από ανθρώπους και εκείνων που έχουν κατασκευαστεί από τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ). Αυτό προκύπτει από μια πρόσφατη έρευνα για την επικοινωνία των εμπορικών σημάτων (brand logo) με τεχνητή νοημοσύνη, η οποία ανατέθηκε από τον ειδικό στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Instiller, μετά την εκθετική ανάπτυξη των εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης, όπως το ChatGPT.
Η εταιρεία θέλησε να μάθει εάν το μάρκετινγκ που δημιουργείται με τεχνητή νοημοσύνη είναι πραγματικά μη ανιχνεύσιμο, και τα αποτελέσματα είναι αποκαλυπτικά. Αφού ζήτησε από ένα πάνελ καταναλωτών να αναγνωρίσουν αν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είχε δημιουργηθεί από τεχνητή νοημοσύνη ή από άνθρωπο, η Instiller διαπίστωσε τρία βασικά ευρήματα:
3 βασικά ευρήματα για το μάρκετινγκ και τις επικοινωνίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των εμπορικών σημάτων
1 στους 2 ανθρώπους ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να εντοπίσει ένα ψεύτικο email
Συνολικά, ένας στους δύο ανθρώπους δεν μπόρεσε να μαντέψει τη διαφορά μεταξύ των κειμένων μάρκετινγκ που έχουν παραχθεί με τεχνητή νοημοσύνη και των κειμένων που έχουν παραχθεί από άνθρωπο, με περισσότερους να μαντεύουν λανθασμένα ότι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του κειμενογράφου ήταν τεχνητής νοημοσύνης (52%) παρά το αντίστροφο (48%).
Η γενιά Z είναι πιο πιθανό να εντοπίσει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δημιουργηθεί με τεχνητή νοημοσύνη
Τα άτομα ηλικίας 18 έως 24 ετών (που αποτελούσαν το 14% των ερωτηθέντων) ήταν πολύ καλύτερα από τις άλλες ηλικιακές ομάδες στο να εντοπίζουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δημιουργήθηκαν από ΤΝ, μαντεύοντας σωστά πάνω από τις μισές φορές (53,7%). Προφανώς, η γενιά Z έχει πιο έντονη επίγνωση των διαφορών μεταξύ των αντιγράφων ΤΝ και των αντιγράφων που έχουν γραφτεί από άνθρωπο.
Λιγότερο από το ⅓ δείχνει ανησυχία για τη χρήση της ΤΝ στις επικοινωνίες των εμπορικών σημάτων
Η πλειονότητα των ανθρώπων (73%) δεν ανησυχούν για την ιδέα των εκστρατειών μάρκετινγκ και επικοινωνίας που δημιουργούνται από την ΤΝ. Όμως, είναι ενδιαφέρον ότι οι νεότεροι ερωτηθέντες της γενιάς Z (18-24) είχαν το μεγαλύτερο πρόβλημα με τη λήψη επικοινωνιών μάρκας που δημιουργούνται από τεχνητή νοημοσύνη, με σχεδόν το 40% να ψηφίζει “ναι”, αντανακλώντας την αντίληψη ότι η γενιά Z θέλει αυθεντικότητα από τις μάρκες και τις επιχειρήσεις.
Ο Adrian Toal, συνιδρυτής της Instiller, δήλωσε: “Οι ερωτηθέντες είναι οι περισσότεροι από αυτούς που δεν έχουν καμία σχέση με το μέλλον. Οι καταναλωτές είναι διχασμένοι, όπως βλέπουμε από τα αποτελέσματα, πράγμα που σημαίνει ότι η διάκριση μεταξύ του περιεχομένου που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη και του περιεχομένου που δημιουργείται από ανθρώπους γίνεται όλο και πιο δυσδιάκριτη. Αυτό καθιστά την τεχνητή νοημοσύνη μια χρήσιμη προσθήκη στο οπλοστάσιο κάθε έμπορου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου“.
Συστήνει, ωστόσο, στους marketers να προσέχουν τις επικοινωνίες με τις νεότερες γενιές, προσθέτοντας: “Τα αποτελέσματα καταδεικνύουν σαφώς την ανάγκη για ένα στοιχείο αυθεντικότητας για να προσελκύσουν το κοινό του μέλλοντος. Χωρίς το συναίσθημα, την ενσυναίσθηση και την εξατομίκευση που η τεχνητή νοημοσύνη απλά δεν μπορεί να προσφέρει, το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα χάσει την ανθρώπινη επαφή του”.