Οι ψηφιακές διαφημίσεις με συναισθηματικό χαρακτήρα συμβάλλουν στην ενίσχυση και αποκατάσταση της αναγνώρισης του brand
Το Pinterest και η System1 δημοσίευσαν μια πρόσφατη έρευνα για τον αντίκτυπο της ψηφιακής διαφήμισης στις μάρκες και τις βέλτιστες πρακτικές για αποτελεσματικές ψηφιακές διαφημίσεις. Ανάλυσαν 50 διαφημίσεις του Pinterest και βρήκαν ότι οι διαφημίσεις που προκαλούν θετικά συναισθήματα έχουν μεγαλύτερη επίδραση στη συμπεριφορά και την προσοχή του κοινού, γεμίζοντάς τις με μνήμες. Επιπλέον, οι διαφημίσεις που περιλαμβάνουν σαφείς επωνυμίες και προκαλούν έντονα συναισθηματικά αντανακλαστικά επιτυγχάνουν υψηλότερη ανακλητικότητα.
Η πλατφόρμα Test Your Ad της System1 αξιολογεί διαφημίσεις από 1 έως 5,9 αστέρια βάσει της συναισθηματικής ανταπόκρισης του κοινού, προβλέποντας τη μακροπρόθεσμη απόδοση. Δίνει επίσης ένα Spike Rating, το οποίο συνδυάζει την επωνυμία και τη συναισθηματική ένταση για τη βραχυπρόθεσμη δυνατότητα πωλήσεων. Διαφημίσεις με υψηλότερο από το μέσο Star Rating είχαν 6 φορές μεγαλύτερη αύξηση στην αναγνώριση της μάρκας και 20% περισσότερη ανάκληση της διαφήμισης. Αντίστοιχα, διαφημίσεις με υψηλότερο Spike Rating είχαν σημαντικά αυξημένη αναγνώριση και 3 φορές μεγαλύτερη πρόθεση δράσης. Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές για να δημιουργήσετε αποτελεσματικές διαφημίσεις που θα προσελκύσουν το κοινό και θα υποστηρίξουν την μάρκα και τις πωλήσεις.
- Προώθηση brand από νωρίς – Η πλειοψηφία των ψηφιακών διαφημίσεων προβάλλεται για λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με έρευνα της Amplified Intelligence. Τα καλά επώνυμα συναισθηματικά περιουσιακά στοιχεία αυξάνουν την αποτελεσματικότητα σε όλους τους τομείς. Η έρευνα διαπίστωσε ισχυρή σημαντική συσχέτιση μεταξύ των Star Rating, Spike Rating, Brand Fluency Asset Dwell Time και Pin Awareness Lift. Για να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα, δημιουργήστε το εμπορικό σήμα νωρίς.
- Απευθυνθείτε στον δεξιό εγκέφαλο – Το δεξιό ημισφαίριο του εγκεφάλου έχει ευρύτερη αίσθηση της προσοχής από ό,τι το αριστερό. Χαρακτηριστικά του δεξιού εγκεφάλου, όπως η σαφής αίσθηση του τόπου, οι χαρακτήρες και τα διακριτικά περιουσιακά στοιχεία, υποστηρίζουν τη μακροπρόθεσμη οικοδόμηση της μάρκας. Η έρευνα διαπίστωσε ότι τα στοιχεία ενεργητικού που είναι περισσότερο δεξιού εγκεφάλου είχαν ως αποτέλεσμα μια μέση αύξηση 90% στην εύνοια της μάρκας.
- Χρήση πολιτιστικών στιγμών – Η αναφορά σε κοινές πολιτιστικές στιγμές στην εργασία (δώρα διακοπών, αποκριές ή μεγάλα αθλητικά γεγονότα) μπορεί να αξιοποιήσει τις δομές μνήμης, αυξάνοντας έτσι τη συναισθηματική ένταση και την πρόθεση δράσης της μάρκας. Η αξιοποίηση τάσεων ή ενδιαφερόντων στο Pinterest έχει παρόμοια αποτελέσματα. Αυτές οι αναφορές μπορούν επίσης να κάνουν την προβολή του ψηφιακού δημιουργικού να μοιάζει περισσότερο με κοινή εμπειρία, γεγονός που αυξάνει τα θετικά συναισθήματα και τη μακροπρόθεσμη αποτελεσματικότητα.
- Αξιοποίηση των Fluent Devices – Οι Fluent Devices (επαναλαμβανόμενοι χαρακτήρες και σενάρια) είναι ένα άλλο χρήσιμο χαρακτηριστικό του δεξιού εγκεφάλου. Υποστηρίζουν τη γρήγορη αναγνώριση της μάρκας, η οποία είναι ιδιαίτερα σημαντική για τα κανάλια χαμηλότερης προσοχής. Επιπλέον, οι Fluent Devices ενισχύουν επίσης τις δομές μνήμης, υποστηρίζοντας έτσι τη μακροπρόθεσμη αποτελεσματικότητα.
- Συνεχίστε την ιστορία – Τα καλύτερα Pins είναι οπτικά συναρπαστικά, αφηγούνται μια καλή ιστορία και κάνουν τους ανθρώπους να θέλουν να μάθουν περισσότερα. Όποια μορφή pin και αν επιλέξετε, είτε πρόκειται για στατική εικόνα είτε για βίντεο, ενσωματώστε σταθερό φωτισμό, εξαιρετικό καδράρισμα, στοιχεία υψηλής ανάλυσης ή στυλιζαρισμένα εφέ ή/και κείμενο για να δεσμεύσετε το κοινό σας.
Ο Orlando Wood, επικεφαλής καινοτομίας της System1, δήλωσε: “Το Pinterest είναι μοναδικό, καθώς οι χρήστες έχουν συγκεκριμένες ανάγκες και προϊόντα στο μυαλό τους, αλλά ταυτόχρονα αναζητούν νέες ιδέες. Αυτή η έρευνα βοηθά τις μάρκες να κατανοήσουν πώς μπορούν να ενεργοποιήσουν τους καταναλωτές σε έναν κόσμο με περιορισμένη προσοχή”.
Με τη σειρά του, ο Antoine Le Notre, επικεφαλής μετρήσεων EMEA στο Pinterest, είπε: “Η έρευνα δείχνει ότι οι χρήστες του Pinterest είναι προσηλωμένοι και αναζητούν έμπνευση για πρακτικές ιδέες. Οι μάρκες μπορούν να συμμετέχουν εποικοδομητικά σε αυτό το περιβάλλον προσφέροντας όχι μόνο προϊόντα αλλά και τα συναισθηματικά οφέλη τους. Τα συναισθήματα αποδεικνύονται καθοριστικά για την αξιομνημόνευτη διαφήμιση και την αύξηση της πρόθεσης δράσης”.